Cons emergence of women in advertising

أنشرها:
Cons emergence of women in advertising 
In the beginning was the female model in advertisements on products such as alcohol and entertainment for adults 
Then the trend has spread like wildfire in the market and is still being widely Although the exaggerated 
Now it has become a compulsion to be a beautiful model in all types of advertisement 
  And which sometimes seems to have originally Adrorh 

  The harsh reality is that the ads, which includes the impact on women of all ages viewers and advertisers 

  The ad begins with an attractive woman is attractive ways followed by the product or service offered by the company 

  There are some drawbacks in the use of models of women in some ads and if the consumer is smart enough 
, It will not take a long time to see the product announcement 

Surprisingly, there are male models announces products male 
Very nice that ads using the ladies also became the style of the propaganda on the Internet 
Especially now that the internet 70% of male users 

Companies have a moral responsibility also in the community. These commercials have a negative effect on society 
And leads to the problems faced by women as it affects people with depression and negative energy 

According to research and surveys, most women have that they alerted commercials women 
Cause low self-confidence, and they visualize themselves as unattractive because of the image of the perfect woman portrayed in the ads. In America, seventy-five percent of healthy females believe they are suffering from excessive weight. 

After all this exposure, women viewers see themselves as the weaker sex. Some think that the male decides to self-worth 
  More exposure of women as objects of sex and physical abuse cases raised and rape 
Some of the society's perception 

Must look to the vision of religion. Islam rejects this phenomenon


سلبيات ظهور السيدات فى الاعلانات
فى البداية كان نموذج الأنثى في الإعلانات على منتجات مثل الكحول والترفيه للبالغين
ثم انتشر الاتجاه مثل النار في الهشيم في السوق ومازال يجري على نطاق واسع على الرغم من أن مبالغ فيها
فقد أصبح الآن إكراه أن يكون نموذج جميل في جميع أنواع الإعلان
 والذي يبدو في بعض الأحيان لاضرورة اصلا لها 

 الحقيقة القاسية هي أن الإعلانات التى تضم النساء تقوم بالتأثير على المشاهدين من جميع الأعمار والمعلنين 

 يبدأ الإعلان مع امرأة جذابة ما بطرق مغرية يليه المنتج أو الخدمة التي تقدمها الشركة

 هناك بعض السلبيات في استخدام نماذج النساء في بعض الإعلانات وإذا كان المستهلك ذكي بما فيه الكفاية
، فإنه لن يستغرق وقتا طويلا لمشاهدة اعلان منتجك

المثير للدهشة هناك نماذج من الذكور تعلن عن منتجات الذكور 
الجميل جدا ان الاعلانات باستخدام السيدات اصبح ايضا اسلوب للدعاية على شبكة الانترنت 
وخصوصا ان شبكة الانترنت 70% من مستخدميها من الذكور

الشركات لديها مسؤولية أخلاقية أيضا في المجتمع. هذه الإعلانات التجارية يكون لها تأثير سلبي على المجتمع 
ويؤدي إلى المشاكل التي تواجهها المرأة كما يؤثر على الناس بالاكتئاب والطاقة السلبية

وفقا لأبحاث والدراسات الاستقصائية التي أجريت، فإن معظم النساء قد انذروا بأن الإعلانات التجارية النسائية 
تسبب انخفاض  الثقة بالنفس، وأنها تصور أنفسهم غير جذابين كما بسبب الصورة التي صورت من امرأة مثالية في الإعلانات. في أمريكا، خمسة وسبعين في المئة من الإناث صحية يعتقدون أنهم يعانون من الإفراط في الوزن. 

بعد كل هذا التعرض، والنساء المشاهدين يعتبرون أنفسهم الجنس الأضعف. يظن البعض أن الذكور تقرر قيمتهم الذاتية
 أكثر من تعرض النساء ككائنات الجنس وأثارت حالات الاعتداء الجسدي والاغتصاب 
وبعض النظر عن نظرة المجتمع 
يجب النظر الى رؤية الدين  . الاسلام يرفض هذة الظاهرة
أنشرها:

Pالتعليقات:

0 التعليقات: